اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی از خادمان نظم و امنیت قدردانی کرد

  • کد خبر: ۶۴۹۵۷
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
استاندار خراسان رضوی از خادمان نظم و امنیت قدردانی کرد
استاندار خراسان رضوی در دیدار با فرمانده انتظامی استان از خدمات خادمان نظم و امنیت قدردانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار خراسان رضوی در دیدار با فرمانده انتظامی استان از خدمات خادمان نظم و امنیت قدردانی کرد.

به گزارش استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در این دیدار از تلاش کارکنان پلیس استان که خدمات، حضور موثر و ارزشمند در اجرای طرح‌ها و تمهیدات انتظامی و ترافیکی داشته‌اند قدردانی نمود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، خدمت در سرزمین نور و معرفت، مشهد مقدس و استان خراسان رضوی به همراه برقراری و تامین نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را توفیقی بزرگ برای خود می‌دانند و امیدواریم سربازی شایسته، ولایتمدار و خدمتگزار واقعی مردم و نظام اسلامی باشیم.

۲۰۰ واحد کلانتری و پاسگاه انتظامی در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی حفظ نظم اجتماعی و تامین امنیت عمومی را بر عهده دارند. از این تعداد ۷۰ واحد انتظامی، ۳۴ کلانتری و هشت سرکلانتری در محدوده شهرستان سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مشهد مستقر هستند.

همچنین مشهد تنها شهر کشور است که "کلانتری ویژه بانوان" دارد. این کلانتری با بکارگیری بانوان پلیس به صورت کامل تمام ماموریتهای حوزه بانوان را انجام می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->